2 weken alweer - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ali Benrahouane - WaarBenJij.nu 2 weken alweer - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ali Benrahouane - WaarBenJij.nu

2 weken alweer

Door: bigboiiinbirmingham

Blijf op de hoogte en volg Ali

22 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Hier zijn we dan, 2 weken zijn alweer voorbij en het in eng hoe snel de tijd hier voorbij gaat. ik woon in een dorp dat Walsall heet en ik studeer in Birmingham. het reizen naar de universiteit is minder omdat we dan elke keer met de bus moeten gaan en een buspas voor 3 maanden heeft ons in totaal 120 pond gekost. verder moeten we als we naar huis willen gaan nog 3 kilometer lopen van het bustation naar ons huis. de universiteit zelf is geweldig! grote diversiteit in de studenten en leraren. je vind hier mensen van veschillende culturen en je hebt hier niemand die je anders aankijkt of behandeld omdat je een andere huidskleur of geloof hebt. het is de perfecte samenleving waar iedereen geaccpeteerd is ongeacht je ras of geloof! het mooiste vind ik nog dat ik in een straat een moskee en een kerk tegenover elkaar zag staan en zoiets zie je volgens mij ook egt nergens!

Verder zijn we ook een paar keer uitgeweest. het nachtleven in de stad is geweldig en ook super leuk! het enige jammere eraan is dat de clubs rond 3 a 4 al sluiten en dat is anders dan in Nederland.

De vakken die we oeten volgens zijn voor studenten die leraar willen worden op een basisschool.het is wel even wennen hier maar uiteindelijk zal alles goed komen!;)

Cya till next time!

  • 15 Februari 2011 - 14:33

    Jan Linders:

    Hi Ali,

    Hope you're still alive and kicking. I gather you're not a great blogger -:), judging from the number of 'reisverslagen' you wrote! Are you having a good time, any interesting classes, people? and yes indeed, Brummies are from all over the world, a very interesting melting-pot, I'd say!
    Hope to hear more from you soon!
    greetz, take care, enjoy,
    Jan

  • 07 Januari 2014 - 12:12

    BigboiiinNimma:

    Hey lekkere big boy van Birmingham.
    Ik las op internet dat je ook aan afslank middelen deed. En ik vroeg me af of wij samen een nachtje heftig kunnen afslanken.

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2011

Double trouble

19 Februari 2011

Laptop trouble and Crazy Birmingham

22 Januari 2011

2 weken alweer

06 Januari 2011

Bijna, bijna, bijna
Ali

Hee mensen! Welkom op mijn waarbenjij.nu, ik ga naar Birmingham om daar lessen te volgen op de universiteit. ik blijf daar 3 maanden en vertrek op 8 Januari.

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 7593

Voorgaande reizen:

08 Januari 2011 - 08 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: