Laptop trouble and Crazy Birmingham - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ali Benrahouane - WaarBenJij.nu Laptop trouble and Crazy Birmingham - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ali Benrahouane - WaarBenJij.nu

Laptop trouble and Crazy Birmingham

Door: bigboiiinbirmingham

Blijf op de hoogte en volg Ali

19 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Hello my dearest readers,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog geschreven heb.. dat komt mede doordat ik 3 weken geleden een malware infectie op mijn laptop heb gehad en mijn laptop moest laten maken wat 2 weken geduurt heeft. Zoiets kan gebeuren maar gelukkig had ik mijn laptop op tijd terug want ik moest een essay maken en inleveren. Dat is nu ook gebeurd.

Ik volg op de universiteit 3 vakken, Environmental Issues ( heb ik de essay van ingeleverd ), Mathematics ( hebben we een toets van op 11 maart die 3 uur lang duurt ) en Effective pedagogy ( waar we ook een essay van moeten inleveren eind maart ). Ik heb het hier heel erg naar mijn zin, ik heb veel studenten leren kennen en met de mensen in birmingham kun je altijd interessante gesprekken voeren. verder kun je in Birmingham goed stappen en je kunt er vanalles doen.

Ik heb op mijn planning voor komende weken staan dat ik een weekendje naar london ga en een tripje plan naar sheffield.

Tot snel en dit keer komt er ook snel een reisverslag op, Ben super blij dat ik mijn laptop weer heb!:D

Ciao, adios, buenos noches!

• 02 Maart 2011 - 11:30

Jan Linders:

Hi Ali,

Glad the bigboiinbirmingham is enjoying himself and got his laptop back! I always get the impression that 'living without an internet-connection is 'virtually' impossible for you guys! Special subjects you chose: are you good at maths or are you simply catching up on your mathematical skills because you need them to work out the scores for your pupils at school -:)? Marijn wrote in her blog that she's asking for 'new' subjects/workshops and that she's going to teach at primary/secondary school in a few weeks'time. Does that go for you as well? Meeting a lot of Brummies, so you say! I wonder what your English accent will be like on your return -:)! Enjoy, take care,
    Jan

• 14 Maart 2011 - 14:19

Jan Linders:

Hi Ali,

Hope you're well! You don't seem to be a keen blogger or are you ' typing away' on other blogs (facebook, hyves etc.)? Hopefully no news is good news in this case! Anyway, enjoy and take care, greetz, Jan